2 Eylül 2012 Pazar

Aylardır ha sus,ya sabır,vurma yüzlerine,belki utanır,belki ar duyar,safa yat,anlamazdan  gel,polyannayı oyna(oynadığım kaçıncı perde ben bile unuttum,oscara tek adayım),bekle bakalım,ya sabır,insanlık sende kalsın kalsında nereye kadar.Ne çok severmişsiniz insanı aptal yerine koymayı.Yalanla dolanla alengirli saçmalıklarla uğraşmayın  koca koca insanlarsınız ayıp vallahi yaaa bırak bide arkadan iş çevirecez derken komik durumlara düşüyorsunuz.Ben de müneccim boku yemedim ama bu kadar da belli edilmez.Ayıp ya vallahi hiç yakışmadı size diycem ama bu da bana yakışmaz..Bırakın  veledi zina çocukları gibi davranmayı da azıcık doğru dürüst yalansız dolambaçsız çıkarsız insanlar olmayı deneyin.Malum bu devirde insan olabilmek zor zanaat baktınız olmuyor zorlamayın reçetesiz bir ilaç öneriyorum annem.Allah ruhunuza şifa,kalbinize hidayet etsin.
yazarların kullandıkları ilaçlar

4 yorum:

parka dedi ki...

KİM ÜZMÜŞ BENİM KARDEŞİMİ

Aşk Güneşi dedi ki...

Kimse üzemez beni abim sadece bu yaratıklarla aynı havayı soluyoruz ya ona bozuluyorum.

özii dedi ki...

Günde kaç doz annem :)))))
anlatmadın daha meraktayım

Aşk Güneşi dedi ki...

Günde bir kutu içseler iyi olur annem tez vakitte bisiktirolur giderler hayatımızdan.