31 Ocak 2012 Salı

MUTFAK ŞARKILARI.

<



Mutfak dediğin keyif ister,sen keyifli olacaksın ki pişirdiğin yemeklerde lezzetli olsun.Ben her gün yemek yapma zorunluluğu olmayan bir şanslı böcük olarak tamamen keyfe keder mutfağa giriyorum.Sevgili anacuğum sağolsun kendine iş etmiş yemek pişirmeyi.Sabah namazına kaltıktan sonra katiyen uyumaz bir yandan çayı demler bir yandan da o gün pişecek yemeği kararlar.Sonrada kahve keyfimiz esnasında pişirdiği herşeyi tek tek anlatır bana yemek programı tadında.Bu sabah çalan telefonum sayesine epey erken bir saatte uyandım.Telefon konuşması uzun sürünce uyku falan kalmadı tabi.Bu sabahta çayı ben koyabilirmiyim ki diye usulca mutfağa yöneldim.Kapı aralığından gelen sesler annemin mutfakta olduğunun göstergesiydi.Gayet keyifle şarkılar söyleniyordu.Saaaazlar çalınıır çamlıcanıınnn bahçelerinndeeeeeeee ammaaaan.........
O sazlar hiç susmasın anacığım hep çalsın çamlıcanın bahçelerinde eh bu sayede anacığımın enfes yemeklerinin küçük bir sırrınıda öğrenmiş oldum:))

Hiç yorum yok: