6 Aralık 2011 Salı

Kara Kalemim mimlemiş,MİMLENMİŞİZ:)))

HAYATIMIN 7 GERÇEĞİ
1. EVLATCIKLARIM: Hayatıma girişi ile büyümeye başladığım 15 yaşındaki oğlum,4 yaşındaki dünyalar tatlısı süslü merzuka kızım piliçom.
2.ANACUĞUM:Elinden,eteğinden sımsıkı tutarak büydüğüm kokusuyla uyuduğum en yakın arkadaşım,en güzel yemeklerin mimarı,sabah kahvelerinin vazgeçilmezi son bir kaç yıldır evine yerleştiğim can yoldaşım herşeyim güzel annem.
3.BABAM:Gramafonla ve Münir Nurettin le tanışmamı sağlayan,omuzlarında futbol maçlarına gittiğim,kelimelerle anlatmaya yetmeyen çocuk yaşta kaybettiğim canım babam seni hep özlüyorum.Sen yoksun ya babam bir tarafım yarım.
4.EŞİM:Ele avuca gelmez annesinin en küçük haylaz oğlu,sıkıntıya tahammülsüz,hhöööyyt dağıtırım buraları modunda yaşayan,dünyayı keşfe çıkmış deniz aşığı,evlatçıklarımın tocamaaan babaları,hayat arkadaşım.
5.DENİZ VE MARTILAR:Deniz ve martılar olmadan bir hayat düşünemiyorum kelimelerle anlatmak çok zor,hatta imkansız benim için.
6.EN GÜZEL RENKLERİ GÖREBİLDİĞİM PENCEREM:Adete başka bir boyut onunlayken geçen vakit,arkadaşım,dostum,dert ortağım,içinden çıkılmaz durumlarımın kurtarıcısı,yine tıkandı cümleler yetmedi iyi ki varsın canım benim.BENİM İYİ ŞANSIMSIN:)
7.DOSTLARLA SOHBET VE KAHVE KEYFİ:Gönül ne kahve ister ne kahvehane,gönül dostlarını ister kahve bahane.Vazgeçilmez öz arkadaşlarım canlarım cicilerim hepinizi çok seviyorum.