12 Eylül 2011 Pazartesi

PITIRCIK:))

Dün gece gördüğüm kötü rüyanın etkisinden henüz kurtulamamışken dışarıda halletmem gereken işlerimi bitirmek üzere çıktım.Orası senin ,burası benim,faturalar derkeeen sıcaktan bunalmış vaziyette attım kendimi bankaya.Serin serin birazcık otururum diye düşünürken sıranın bende olduğunu görüp bankoya yanaştım.Güler yüzlü banka memuresiyele sıcaktı bilmemneydi diye laflarken bankanın koruma görevlisinin üzerime doğru koştuğunu farkettim.Adam ciddi ciddi üzerime doğru geldi ve''DURUN BAYAN'' diyerek sırtıma,omuzuma vurmaya başladı.Tek kelimeyle dumurella oldum.Yere düşen siyah bir örümcekti adamcağız hırsla ezmeye vurmaya tekmelenmeye başlayınca örümceği üzerimden atıığını anca anlayabildim.''Hanımefendi biraz hızlı vurdum ama bu tür örümceklerin ısırması ciddi sonuçlara varıyor geçmiş olsun''O arada benim sesim çıktımı konuşabildim mi hiç bilmiyorum teşekkür ettim sanırım.Bankada bulunan  herkezin ''GEÇMİŞ OLSUN ''dileklerini de kabul ettikten sonra işimi bitirip çıktım.Kendime geldiğimde Olayı yeniden gözden geçirdim.Bankaya giriyorum,örümcek omuzumda,görevli hızla yaklaşıp örümceği düşürmek için  vurmaya başladığı sırada bağırıyorum''KATİL KATİL ADAM NE YAPTIN SEN ÖLDÜRDÜN PITIRCIĞIMI  PITIRCIK OĞLUM PITIRCIK ÖÖÖHÜÜÜ ÖHÜÜÜÜ POLİS ÇAĞIRIN KATİL VARRRRRR'':))) şaka bir yana örümcek beni ısırmadan müdahale ettiği için koruma görevlisi arkadaşa tekrar tekrar teşekkürler.

Hiç yorum yok: