29 Temmuz 2011 Cuma

BOY POS AYNASI

Canım..........
Sana bir boy aynası yaptırmak istiyorum.Gümüş çerçeveli,ince ince işlenmiş nakışlı.Henüz kararımı tam olarak veremedim ahşapta olabilir ahşap oymaları olan.Gönül ister tabi altın çerçeveli yaptırmayı ama malum hayat şartları artık düğünlere giderken çeyrek almak bile kasıyor insanı.Hediye paketini ellerimle yapmak istiyorum bilirsin bu işi çok iyi yaparım.Paket önemlidir benim için. Tüm sevginle yapacaksın paketi  ki hediye eline ulaştığında paketi açarken o enerjiyi hissetmelisin.Adresine kargo ile göndermeliyim diye düşünüyorum.Şaşırmalısın sonrasında da sevinmelisin çünki seninle kopmaya yüz tutmuş bağlarımız çocukluğumuza  dayanır. Seni düşünüp böyle bir hediye gönderdiğim için duygulanmalısın.Senden ricam lütfen paketi sen aç kimseye bırakma çünki üzerinde sana özel olduğu yazıyor.Sonrasında ayna ya iyice bak gözlerinin içine kadar bak.Bak bakalım bu senmisin.Boy aynası bu iyice incele kendini tepeden tırnağa.Sonrada mümkünse boyundan posundan utan emi canım...................

Hiç yorum yok: