23 Aralık 2009 Çarşamba

BU KADAR MI ZOR?


Evet yada hayır sabah yada akşam bu gün yada yarın.Allahım bu kadarmı zor.Altı üstü bir cevap verilecek olan.Olumlu veya olumsuz.Sonunda ölüm olmayan bir cevap HAYIR SABRIMI SINAMAYIN ARTIK YETER YETEEEEEEERRRRRRR.Bıktım usandım bu belirsizliklerden,önümü görememekten sıkıldım.Ha bire kör uçuşlar.Oysa hava ne güzel pırıl pırıl rotamızı bilelim ona göre uçalım.Olmaz tabi yoksa nasıl hayattan bezeriz değilmi.Açık olsa herkes birbirine.Anlamak bukadar mı zor.Anlaşabilmek bu kadar mı imkansız.Kesinlikle problemin ben de olduğunu düşünüyorum artık.Sanırım annem beni doğururken doktor elinden düşürmüş.Hatta düşürmüş tutmuş bir daha düşürmüş kiii ben böyleyim..:)))

5 yorum:

SMİLENA dedi ki...

ah canım.sorun kesinlikle sende değil.seni anlayamayanlarda...

Ruh-u meyyit dedi ki...

Birbirimizi tam olarak dinlemeden ve kendimizi başkalarının yerine koyup empati kurmadan bir yerde anlayıştan söz etmek mümkün değildir.
Ayrıca bütün suçuda kendinde bulma sevgili aşk güneşi.

Aşk Güneşi dedi ki...

Smiciğim ve sevgili Kod ekle beni anladığınız için yürekten teşekkür ederim....

aysegul dedi ki...

Zor tabi çook zorr canım Aşk Güneşi
veeeee bizi kim anlaycak allaskına?
Valla ben de artık onları! anlamıyacağım işte.:Pp

Aşk Güneşi dedi ki...

Dimi Ayşegül bencede öyle yapalım.))