30 Ekim 2009 Cuma

SEVGİLİM....


Rüzgarlar getirdi kokunu

Tutabildiğimi topladım sakladım...

Yağmurlardan aldım ellerini sımsıkı tuttum okşadım..

Gözlerini güneşte gördüm gözlerimi kırpmadım

Baktım sevgini okyanusta buldum

Sonunda boğulmak vardı

Korkmadım atladım...

Aşkını yollarda okudum yürüdüm yorulmadım..

Güvenini dağlarda gördüm

Kısa yolu seçmedim tepeleri aştım

Bir ömrü feda etmekte olsa sonu

Bu filmin bıkmam yazarım

Yorulmam oynarım

Acıbile olsa çekerim

Başrolde sen varsan

Ömrümün sonuna kadar izlerim...DEJAVU....

6 yorum:

Aşk Güneşi dedi ki...

Yolladığın şiirlerin hepsi birbirinden güzel dejavum sağol.Ben bu gün bunu seçtim çok beğendim yüreğine sağlık.Yazmaya devam.

dejavu dedi ki...

sağol aplam benim:))))

MAVİ TUTKU dedi ki...

Güzel şiir. Ama herşey tam değilse en azından azami oranda değilse insan yoruluyor ya..

SMİLENA dedi ki...

hatrika....

pmbemavi dedi ki...

dejavu yüregine saglık yazan ellerin dert görmesin.devamını bekliyoruz.

bitter dedi ki...

WAAAAAWWW