15 Ağustos 2009 Cumartesi

HAYATIMIZ FUTBOL....

Güzel bir cumartesi gününden Mudanya dan herkeze selam..
Futbol konusundaki fikirlerinizi bilmiyorum ama benim çocukluğumdan bu yana hayatımda hep futbol olmuştur.Rahmetli babam ve sonrasında abim.Abimin futbola olan ilgisi ve sevgisi dolayısıyla hayatımıza fazlasıyla yansımıştır.Maç izlerken ev yansa duymaz,canına susayan varsa geçer tv.nin önünden dersem anlarsınız sanırım işin boyutunu.Sadece izleyici değil tabi uzun zaman oynadı.O pis kokan çorap ve formalarını yıkama şerefide annem ve bana aitti tabi evlenene kadar.Maç dönüşü çantayı açmaya korkarsın. Fermuarı açar açmaz ortaya yayılan koku sanırsın ki bir yaratık çıkacak çantadan yoo korkmayın onlar çorapları...Her ne kadar koyu bir Beşiktaşlı da olsa Bursaspora olan aşkınıda bilmeyen yoktur.Bizimkisi ve yakın bir arkadaşı son iki haftadır Bursaspor tv.de iddia bülteni adlı programda tahminler yapıyorlar.İzlemesi zevkli oluyor bizim açımızdan tabii.Özelliklede annem ''ahh yavruumm yakışıverdiler oraya''demiyormu kopuyoruz gülmekten.Onca zamandır iddia oynayan tecrübeli şahıslar olarak herkeze kazandırmalarını diliyorum.Mosheu tahminler tutmazsa canlı yayına bağlanıp rezil ederim ikinizide ona göre.....Herkeze iyi hafta sonları.....(YEŞİL BEYAZ T-SHIRT LÜ OLAN YAKIŞIKLI ABİM OLUR.

6 yorum:

yazmak ya da yazmamak... dedi ki...

valla ben artık bunları izleyip idda oynıcam sanırsam abimi izleyim derken fena sardı beni bu :)))

kod ekle dedi ki...

Futbol iki direk arası
Aşk iki yürek arası...

Sahalarde görmek istiyorsanız eğer bizi,
Yanlış kararlarla yıldırmayın milletimizi,
Şahsi sebeblerle yok etmeyin sevgimizi.
Yoksa sarı kart kırmızı kart değildir FUTBOL.

Her şey ne kadar da, güzeldi, hoştu
İşini terkeden evine koştu
El ayak çekilmiş, sokaklar boştu
Bir futbol maçının, oynandığı gün

Spor değil sanki savaş,
Kırıldı kol açıldı kaş,
Yavaş oğlum biraz yavaş,
Bu ne biçim futbol aşkı.

Maç sona erince sokaklar dolmuş
Görenler sanmış ki bir savaş olmuş
Kimi silahını eline almış
Bir futbol maçının, oynandığı gün

Tezahürat başlar, sevinç sürurlar
Sağa sola ateş edip dururlar
Yanlışlıkla bunlar adam vururlar
Bir futbol maçının, oynandığı gün

İddaa iddaa dediler
Bizi soyup soğana çevirdiler
Oynamam artık bir milyonluk
Veririm paraları hep onluk onluk.

Sırada ne var bilemem
Tutmayan iddaaya para veremem
Kaderimiz budur tek maça gelemem
Oynamıcam!! varmısınız benle iddaaya!!!!

Aşk Güneşi dedi ki...

Sevgili kod ekle oynamayın tabi siz bilirsiniz........
İş bilenin kılıç kuşananındır demişler sevigilerimle....

aslan dedi ki...

En büyük cim-bom başka büyük yok:)

sarı kırmızı aslan dayın

Aşk Güneşi dedi ki...

AYNEN SEVGİLİ DAYICIĞIM EN BÜYÜK CİM BOM BOM

pmbemavi dedi ki...

sevgili abime herşey yakışır. başarılarının devamını diliyorum.