21 Temmuz 2009 Salı

ŞURDAN BURDAN

Şimdi belki biraz tuhaf gelecek yazdıklarım belkide normalde bana tuhaf geliyor emin değilim.Yaklaşık 1-1,5 ay kadar önce sürekli oyun oynadığım sitede bir arkadaş edindim.Bana göre bir usta o na göre nacizhane oynuyor.Müthiş zevk alarak oyunlar oynadık ki ben uzun zamandır bu oyunu oynarım ama hocamla oynamak bambaşka bir şey.
Bir hamleyle oyunun seyrini değiştirir neye uğradığını şaşırırsın.Sen tamam artık oyun benim diye düşünürken bi bakarsın daann diye oyunu bitirir.Bir süre sonra arkadaş olduk gün içinde yazışarak paylaşmaya başladık sevinç ve sıkıntılarımızı.Hiç bir karşılığı olmadan,hiç tanımadığın ,hakkında pek fazla birşey bilmediğin ama günlük hayatıda olan biten ıvır zıvır sıkıntılarını,sevinç ve şaşkınlıklarını paylaşabildiğin,en önemliside varlığıyla güç veren bir arkadaş.Tanımlamak istedim ortaya çıkan tanım bu.Sanal alem dahi olsa arkadaşlık, dostluk,paylaşabilmek çok güzel.Kına gecemize gelince harikaydı.Çok eğlenceli bir gece geçirdik.Okadar çok oynadım ki hala kendime gelememişim.Bütün kemiklerim ağrıyor ama değer.Bu arada sevgili arkadaşlar martinininde portakal suyu ile içildiğini öğrendik ki komik bir tecrübe oldu bizim için.Gerçi bize şeftali suyu ile ikram edildi ama bilmediğimiz için içtik.Ne demişler bilmemek değil öğrenmemek ayıpmış.Eh öğrendik artık.En eğlenceli kısmı tavuk alma merasimiydi yine.BİR BABA HİNDİ HEY ALLAH OLSADA ŞİMDİ HEY ALLAH PİLAVLA ZERDE HEY ALLAH HANİ BİZİM PİLAV TAVUK NERDE!!!!!!!!!!!!!!!!!Çok güzel geleneklerimiz var ve yaşatmaksa bizlerin elinde.

7 yorum:

Ruh-u meyyit dedi ki...

Şiir gemisinin yolcuları,
Hayattan toplamış azıkları...
Paylaşmak için bir duyguyu
Mısraları ile oluşturmuş yolu..

Aşk Güneşi dedi ki...

sevgili Kod ekle harikasın:))

SMİLENA dedi ki...

ne güzel.....

dejavu dedi ki...

ya tavuktamı aldınız ya of beeee...ayrıca martiniyi nasıl başka bişile içtiniz ya bi zeytin yeterdi kadehin içinde:)))))))

bitter dedi ki...

yaaa bizimde kınamıs düğünümüs var ya ablam 30-31 temmuz aynı performansı bekliyos önderimiz ol yaneee hihi:))))))

Aşk Güneşi dedi ki...

Tamam yanneee sorun yok itinayla önderlik edilir.Siz şarj edin kendinisi yoruldum diyeni koyarım kapının önüne:))))

özii dedi ki...

Böyle adet gelenek görenek diyince neden benim tüylerim tiken tiken oluyoo acebaa:))))