9 Mayıs 2009 Cumartesi

CANIM ARKADAŞIMA !!!!!!!!!!!!!


Dün biraz gergin bir gündü benim için.Öz arkadaşım bana karşı tavırlıydı ve sebebini söylemeden tavırlı olmaya ısrarla devam ediyordu.Ne oldu arkadaşım diye sorduğumda sebebini bulunca bana dönersin cevabını aldım.Sonunda konuşmaya ikna oldu ve konuştuk ama ne konuşma.Öncelikle kabul ediyorum bende hatalıyım ama sende çok ön yargılısın arkadaşım .Oysa bana sorsaydın bende sana anlatsaydım olmazmıydı.Yeşil eriğim benimmmm....
Gerçekten ön yargıları kırmak atomu parçalamaktan zor.Ama ben çok şanslı bir insanım senin gibi bir öz arkadaşım, dostum olduğu için.Umarım hayat bizi başka başka yerlere götürmez ve umarım beraber yaşlanırız........Ayrıca canım arkadaşım ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN!!!!!!!!!

4 yorum:

ebruli dedi ki...

saol arkadaşım sabah sabah duygulandırdın seninle ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN hep beraber yaşlanırız inşll

ön yargılıyım ne yapacan canavarı al da gel :)))))

özii dedi ki...

bakın siz şunlaraaaa...
İkinizide çokkk öpüyorumm .ANNELER GÜNÜNÜZÜ DE CANDAN KUTLUYORUM ...

özii dedi ki...

şablonun hayırlı olsun canım...

Beyza'nın Baloncukları... dedi ki...

evladımm evladımm annneler günün kutlu olsun hep mutlu ol hep gül inşallah...