18 Mayıs 2009 Pazartesi

MANİAC SORULAR


Hangimizin başına gelmez ki gün içinde hiç ummadığımız anda karşılaştığımız sorular.Hani öyle sorular gelirki hiç çalışmamışsındır sen ordan ama soru gelir.Bendeniz bu durumla sık sık karşılaşmaktayım.Çünki anneciğim yüksek lisansını bu konuda yapmış.Örneğin dün sabah uykudan uyanmış gözlerim yarı açık yarı kapalı banyoya doğru ilerlerken annem seslendi:
-Kakltınmı çocuğum? tabi bana cevap hakkı doğdu
-Yok annem bi bakıyorum kalkarsam nasıl olacak diye prova yani.
Annemin cevabı gecikmedi
-Aaaa kalk ama öğlen oldu yaa.
Kalktım kalkmadım travmasını atlatmak üzereyken çalan telefon arayan hayatta herşeyin gereksiz olduğuna kanaat getirmiş olan sevgili teyzoşum NE GEREK VAR EMOŞ.Aramızda geçen telefon görüşmesi aynen şöyle:
-Günaydın teyzem nasılsın(Teyzem ağlıyor).
-Teyzem hayırdır ne oldu?
-Sorma kızım oğluşum askerden geldi ona ağlıyorum.
Annem de yanımda ısrarla ne olduğunu soruyor kuzen diyorum askerden gelmiş
Teyzem devam ediyor
-Hani bize Elazığa gittim dediydi ya kızım yalanmış üzülmeyelim diye söylememiş meğer çocuğum Bingöldeymiş.
Ben şaşırıyorum tabii olarak Bingöl demi diyorum annem dururmu :
-Ne Bingölü çocuğum eve gelmiş ya bak işte sesi geliyor ordan Rıfaatt oğlum hoş geldiiin
Telefon konuşması çığrından çıkmış vaziyette ben kimle konuşuyorum annemlemi teyzemlemi şaşkınım derkeen hoop yeni sorular:
-E oğlan eve gelmişte teyzen niye ağlıyomuş?Elazığdan dönerken Bingöle mi uğramış ?Ne işi varmış ki Bingölde allah allah!!
Daha ne sorular var bilseniz yazmaya kalksam ömrüm vefa etmezz:))))
Canım annem beniiimmm..........
Birde iş yerinde dumur ötesi sorularla karşılaşıyorum ki hakikatten cevap vermek olanaksız.bkz.aşağıdaki gibi
''Aaa sizde şey var mı ııımm şimdi dirsek olucak ama iki ucunda da s olsun istiyoruum''
NEEEYYY????????
Bilmem anlatabildimi.

5 yorum:

özii dedi ki...

Anladım ben seni :)) Siz de şeyy var mı :))

ebruli dedi ki...

Canım seni aile eşrafıyla bir gün geçirmek isterim.Hayatımın en gırgır günü olur ama hepsi bir arada olsun lütfen.:))

martılar dedi ki...

Nedense aklıma kantin ve soda geldi:)))))))

Aşk Güneşi dedi ki...

Kantin ve soda unutulmaz zaten bir gün onu da yazarım :)))))))

Beyza'nın Baloncukları... dedi ki...

Ben sürekli, belki işim gereği belki de huyum gereği çevremde olup bitenlere dikkat edenlerdenim ama kesinlikle mizah yönüyle, sanırım bizleri bir nebze de olsa diğer nefes alan varlıklardan ayıran bu yaşadığımız abzürt olaylar ve olmazsa olmaz diyologlardır.